کتاب آرامش در محیط کار

نویسنده: سوفی مرین

اولین ترفند برای مدیریت استرس این است که واکنش های فیزولوژیکی ایجاد شده، مانند تپش قلب، تنگی نفس و گرفتگی عضلانی، را مهار کنید. آرام کردن بدن با تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک صورت می‌گیرد؛ یعنی درست برخلاف آنچه هنگام استرس در بدنتان اتفاق می‌افتد، عمل کنید. این آرامش ممکن است از راه های مختلفی به دست آید: تکنیک تنفس، تن آرامی (ریلکس کردن)، آرامش درمانی (sophrology) و یوگا.

تنفس

آرام کردن ریتم تنفس موجب آرامش بخشیدن به احساسات درونی می‌شود. به همین دلیل نیز روش های مختلفی برای آرام شدن وجود دارد. اما به طور کلی شیوه‌ای که می‌تواند موجب آرامش شود، تنفس شکمی است. در این روش باید طول مدت بازدم از طول مدت دم طولانی تر شود.

صفحه 45

متاسفانه این کتاب موجود نیست

کتاب آرامش در محیط کار

متاسفانه این کتاب موجود نیست

دیدگاه‌ها

در حال حاضر دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

معمای شکست ملت‌ها

مروری بر کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟ نوشته‌ی دارون عجم‌اوغلو و جیمز ای. رابینسون

قاتلی که در زمستان برمی‌خیزد!

درباره‌ی کتاب برف و سمفونی ابری نوشته‌ی پیمان اسماعیلی

یک مجموعه داستان کامل برای کودکان و نوجوانان

مروری بر مجموعه کتاب‌ قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب نوشته‌ی مهدی آذر یزدی

کتاب های پیشنهادی