امیر اخلاصی

آثار امیر اخلاصی

دکتر امیر اخلاصی از سال 1392 تا 1399 عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر دوره های MBA و DBA دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بوده است. او همچنین بین سال های 1395 تا 1399 استاد مدعو دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف نیز بوده است. تخصص اصلی وی بازاریابی، ارتباطات بازاریابی و برندسازی می باشد. امیر اخلاصی در سال 1390 آژانس برندسازی White Space را تاسیس کرد و در طی این سال ها در کنار فعالیت های آکادمیک، پروژه های برندسازی و بازاریابی را برای برخی از برندها انجام داده است. او مولف کتاب های اصول برندسازی، اصول بازاریابی برای مدیران اجرایی، برندسازی برای اشخاص، بازاریابی خدمات، تحقیقات بازاریابی، برندسازی برای مکان و استراتژی محصول می باشد. از سال 2020 امیر اخلاصی به عنوان استاد مدعو در دانشگاه رویتلینگن آلمان (Reutlingen University) مشغول به تدریس می باشد و در همین سال از فعالیت های دانشگاهی در ایران استعفا کرده است.

کتاب‌ها