مجله پیوست (۹۷)
مدیر ارشد اجرایی الوپیک:
تغییر استراتژی دادیم تا حذف نشویم
چند سالی است که سواران فیروزهای پوش الوپیک تصویری آشنا به چشم شهروندان هستند. الوپیک کار خود را از سال ۱۳۹۵ با خدمات لجستیکی B2C شروع کرد و ظرف مدتی کوتاه تعداد سفیران خود را به ۱۳ هزار نفر رساند؛ عددی که در سال ۱۳۹۶ روزانه به آن افزوده میشد. کمی بعد الوپیک تصمیم گرفت با توسعه سرویسهای خود به سوپراپلیکیشن شدن نزدیک شود و دو مجموعه الومارکت والوفود که پلتفرمهایی برای متصل کردن مردم به سوپرمارکتها و رستورانها و تحویل کالاهای سوپرمارکتی و غذا محسوب میشدند آماده رونمایی بودند اما الوپیک ناگهان تصمیم گرفت چرخش کند و استراتژی خود را تغییر دهد؛ پلتفرمهای جدید هرگز رونمایی نشدند والوپیک تغییر رویکرد داد و تصمیم گرفت رویای سوپر اپلیکیشن شدن را به آینده موکول، روی محصول اصلی الوپیک تمرکز و بازار B2B را برای ادامه فعالیت انتخاب کند. حالا نسرین کریمی،مدیر ارشد اجرایی الوپیک، در گفت و گو با پیوست از تمام دلایلی میگوید که منجر به این تغییر شد. تصمیم و تغییر استراتژیای که هرچند برای الوپیک سخت بود اما به گفته کریمی تصمیم خوب و درستی بود که بقا ودوام الوپیک را در بازار تضمین کرد.الهه صالحی
صفحه ۲۵
متاسفانه این مجله موجود نیست
متاسفانه این مجله موجود نیست
- تعداد صفحات: 142
- شماره: 97
- سال انتشار: 1400
- ماه انتشار: دی
- دوره نشر: ماهنامه
- ناشر: پیوست
- امتیاز: امتیازی ثبت نشده
دیدگاهها
در حال حاضر دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده است.
مطالب پیشنهادی

کتابخانهی نیمهشب، سفری به اعماق زندگی
مروری بر کتاب کتابخانهی نیمهشب نوشتهی مت هیگ

این جامعه به من بدهکار است!
دربارهی کتاب زن فروشنده نوشتهی سایاکا موراتا

دو دنیا روایت بعد درمانگر گذشته
دربارهی کتاب دو دنیا نوشته گلی ترقی
مجلههای پیشنهادی