کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی (كتاب های دامیز)

نویسنده: سوسانا والد

مقدمه

هرچه جوامع جهانی‌تر می‌شوند، دانستن دستِ کم چند واژه و جمله به زبانی دیگر نیز مفیدتر می‌شود. با بلیت‌های ارزان قیمتی هم که به‌تازگی رواج پیدا کرده، سفر به خارج از کشور امری دور از دسترس نیست. اگر در عرصه‌های تجارت جهانی فعالیت می‌کنید، بیشترِ اوقات لازم است برای ماموریتی به خارج از کشور بروید یا ممکن است دوستان یا همسایه‌هایی داشته باشید که به زبانی غیر از زبان شما صحبت می‌کنند، شاید هم دلتان بخواهد از طریق آشناييِ اندکی با زبانِ اجدادتان، چیزهایی درباره‌ی تاریخ و میراث فرهنگی‌تان بیاموزید.

دلیلتان برای یادگیری زبان اسپانیایی هر چه باشد، این کتاب کمکتان خواهد کرد. با مطالعه‌ی کتاب پیشِ‌رو نمی‌توانید روان صحبت کنید، ولی اگر بخواهید با کسی سلام و احوالپرسی کنید، بلیتی بخرید یا از روی منویی به زبان اسپانیایی غذا سفارش بدهید، همین کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی For Dummies، برای شما کفایت می‌کند.


درباره‌ی این کتاب

خواندن این کتاب مثل رفتن به کلاس زبان نیست که مجبور باشید هر طور شده هفته‌ای دو بار، سر ساعت در آن حاضر باشید. از این کتاب با هر برنامه‌ای که خودتان دوست دارید، استفاده کنید؛ حالا چه هدفتان دانستن چند واژه و عبارت باشد تا بتوانید در گردش‌هایتان در کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی کارتان را پیش ببرید یا به اسپانیا سفر کنید، چه فقط در حدی باشد که بتوانید به همسایه‌ی اسپانیایی‌زبان‌تان بگویید: «سلام، حالتان چطور است؟» براساس توان و سرعت خود این کتاب را بخوانید، کم یا زیاد فرق نمی‌کند، هر دفعه، هر چقدر دوست دارید. خودتان را مقیّد نکنید به اینکه فصل‌ها را به ترتیب بخوانید؛ اصلاً فقط قسمت‌هایی را بخوانید که دوست دارید.

اگر تابه‌حال در هیچ کلاس آموزش زبان اسپانیایی شرکت نکرده‌اید، شاید بهتر باشد اول فصل‌های ۱ و ۲ را بخوانید، بعد به سراغ باقی فصل‌ها بروید. این دو فصل یک‌سری اطلاعات اولیه در اختیارتان می‌گذارد که لازم است درباره‌ی این زبان بدانید، مثل اینکه چطور صداهای مختلف را تلفظ کنید.

متاسفانه این کتاب موجود نیست

کتاب اصطلاحات زبان اسپانیایی (كتاب های دامیز)

متاسفانه این کتاب موجود نیست

دیدگاه‌ها

در حال حاضر دیدگاهی برای این کتاب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

شهر و دیوارهای نامطمئن آن

معرفی کتاب شهر و دیوارهای نامطمئن آن، جدیدترین کتاب هاروکی موراکامی

لی‌لی در انجمن ماجراجویان – سفر به دانمارک، سوئد و نروژ

معرفی کوتاه کتاب کودک لی‌لی در انجمن ماجراجویان (سفر به دانمارک، سوئد و نروژ)

رویین‌تنیِ دیجیتال

مروری بر نمایشنامه‌ی موبایل مرد مرده نوشته‌ی سارا رول

کتاب های پیشنهادی