کتاب مبانی زبان اسپانیایی (كتاب های دامیز)

نویسنده: گلین استاین سسی كرایناك

اگر مشغول یادگیری زبان اسپانیایی باشید، احتمالاً دوست دارید درست بنویسید و حرف بزنید و در صرف افعال گوناگون به زمان‌های مختلف کاملاً مهارت پیدا کنید. کتاب مبانی زبان اسپانیایی For Dummies کمک می‌کند تا بی‌دردسر و بدون تلاش خاصی، به هدفتان برسید و مهارت‌هایتان را در زبان اسپانیایی تقویت کنید. 

مبانی زبان اسپانیایی For Dummies هر بخشی از دستور زبان را که دانستن آن برای برقراری ارتباط لازم است، در اختیارتان می‌گذارد. به کمک این کتاب، علاوه‌بر گفتن اسمتان و صحبت در مورد آب‌وهوا، برای گفت‌وگو درباره‌ی موضوعات مختلف، آماده می‌شوید و البته، این یکی از چیزهایی است که می‌توان به آن افتخار کرد.

درباره‌ی این کتاب

مبانی زبان اسپانیایی For Dummies كتاب مرجعی است برای تمام کسانی که کمی اسپانیایی، در حد مقدمات، بلدند. اگر درصدد این هستید که سریع‌تر ساختار دستوری زبان را یاد بگیرید تا بتوانید راحت و حرفه‌ای به اسپانیایی ارتباط برقرار کنید، این کتاب همان چیزی است که لازم دارید.

هر فصل کتاب موضوع متفاوتی را ارائه می‌کند تا بتوانید مهارت‌های ارتباطی‌تان را تمرین کنید. همچنین تعداد زیادی مثال آورده‌ایم تا در یادگیری قوانین راهنمایتان باشد و با اسپانیایی درست، روزمره و محاوره‌ای آشنا شوید که گویندگان اصلی زبان توقع شنیدنش را دارند؛ مثلاً زبان اسپانیایی اصطلاحات خاص خودش را دارد که به آن جلوه‌ی خاصی می‌بخشد. به این مثال دقت کنید: اگر بخواهید بگویید هوای بیرون آفتابی است، در زبان اسپانیایی می‌گویید: Hace sol. ترجمه‌ی لفظ به لفظ این عبارت می‌شود: خورشید می‌کند. همه می‌دانیم که ما این طور نمی‌گوییم.

مقدمه

متاسفانه این کتاب موجود نیست

کتاب مبانی زبان اسپانیایی (كتاب های دامیز)

متاسفانه این کتاب موجود نیست

دیدگاه‌ها

در حال حاضر دیدگاهی برای این کتاب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

صداقتِ به زنجیرکشیده

مروری بر نمایشنامه‌ی شاه‌لیر نوشته‌ی ویلیام شکسپیر

آزادی به رنگ آتش

مروری بر کتاب محاکمه‌ی ژان دارک در روان نوشته‌ی برتولت برشت

دوستی هم ساختنی است

مروری بر کتاب کودک با هم درستش می‌کنیم! نوشته‌ی لوئیس ییتس

کتاب های پیشنهادی