کتاب رژیم جی. ال. (رژیم غذایی بر پایه ی اندازه ی گلوكز) (كتاب های دامیز)

نویسنده: نایجل دنبی سو بایك

کافی است در کتاب‌فروشی محله‌تان گشتی بزنید تا ردیف کتاب‌هایی را ببینید که در آن وعده‌ی کاهش حیرت‌آور وزن بدن در یک چشم به هم زدن و با کمترین تلاش آمده است. آنچه بیشتر این کتاب‌های رژیمی با نام «تنظیم سریع» به شما نمی‌گویند این است که بخش عمده‌ی وزنی که کم می‌کنید، آبی است که همراه مواد مغذّی از دست می‌دهید و آنچه می‌خورید، آن قدر کم‌آب و بی‌مزه است که به جای تلاش برای کسب سلامت، مأیوس می‌شوید. 

رژیم غذایی بر پایه‌ی اندازه‌ی گلوکز For Dummies، اعتیاد به مصرف مواد قندی را قطع می‌کند و به شما برنامه‌ای می‌دهد تا ضمن بهبود وضعیت سلامت‌تان، وزن هم کم کنید و در همه عمر آن را ثابت نگه دارید و در عین حال تندرستی خود را افزایش دهید. ما وعده یا قول دروغی به شما نمی‌دهیم اما راجع به راه و روش‌های آسان رژیم گرفتن راهنمایی‌های خوبی می‌کنیم و دستور تهیه‌ی غذاهای خوشمزه‌ای را که دلتان می‌خواهد آنها را بارها و بارها بخورید، در اختیارتان می‌گذاریم. یکی دو هفته بعد از خوردن غذاهایی که گلوکز پایین دارند، به جای این که دچار روزمرگی شوید و فقط امروز را به فردا برسانید، احساس سرزندگی می‌کنید، قول می‌دهیم.

مقدمه
رژیم غذایی بر پایه‌ی اندازه‌ی گلوکز For Dummies، مقررات سفت و سختی برایتان وضع نمی‌کند و لیستی از پرهیزهای غذایی به شما نمی‌دهد تا با نخوردن آنها احساس محرومیت و هنگام با ولع خوردن‌شان، احساس گناه کنید. به جای آن، توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید برای مدت بیشتری سیر بمانید، کمتر هوس غذا خوردن کنید و وزن‌تان را، با انرژی موجود در قدم‌هایتان، کنترل کنید. بهترین مزیت رژیم جی. اِل (Glycemic Loud، رژیم غذایی بر پایه‌ی شاخص گلوکز یا به اختصار .G.L)، علاوه‌بر کنترل وزن، شناسایی فواید واقعی آن است، مثل پایین آوردن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت.
درباره‌ی این کتاب

متاسفانه این کتاب موجود نیست

کتاب رژیم جی. ال. (رژیم غذایی بر پایه ی اندازه ی گلوكز) (كتاب های دامیز)

متاسفانه این کتاب موجود نیست

دیدگاه‌ها

در حال حاضر دیدگاهی برای این کتاب ثبت نشده است.

مطالب پیشنهادی

زنان در دست‌اندازهای شهر

مروری بر کتاب زنان و کیفیت زندگی نوشته‌ی فریبا سیدان

تصویرگر خیال‌های دور

ژان ژاک سامپه: مروری بر زندگی و آثار

اثری از تو چاپ شده، پس هستی!

مروری بر کتاب پرنده به پرنده؛ درس‌هایی چند درباره‌ی نوشتن و زندگی نوشته‌ی آن لاموت

کتاب های پیشنهادی