EN
‎یک خرده فروش جهانی

‎یک خرده فروش جهانی

‎کرفور دومین شرکت بزرگ عرضه مستقیم محصولات در جهان است و اولین کمپانی بود که در کشور چین یک هایپرمارکت افتتاح کرد. این شرکت در سال 1995 وارد بازار چین شد. این کمپانی در حال حاضر در این کشور فروش سالیانه بیش از 2 میلیارد یورو دارد و در حال گشایش تعداد بیشتری فروشگاه برای افزایش سهم خود از بازار است (در حال حاضر این سهم 5% است). کرفور از راه تطبیق دادن خود و پیروی از آداب و رسوم محلی مشترى هاى بيشترى جذب کرده است. برای مثال، سنت مشترى هاى چینی اين بود كه ماهی را زنده از بازار خریداری كنند، بنابراین کرفور شروع به عرضه ى ماهی زنده در فروشگاه های نزدیک دریا كرد. اگرچه در فروشگاه هایی که صدها مایل از دریا فاصله داشتند، فروش ماهی زنده معقول نبود. بنابراين اين فروشگاه ها به عنوان جایگزین ماهی یخ زده را معرفى و ارائه كردند و این امر فروش ماهی را تا 30 الی 40 درصد افزایش داد.
‎کرفور تلاش کرده است که با جلوگیری از رونمایی سریع محصولات و ایده هایی که خیلی جدید و مدرن هستند از مشتریان خود جلوتر بماند، اما خیلی دیر هم نبايد آن ها را عرضه كند.
‎یکی از راه هایی که کرفور براى این کار در پيش گرفته است، آشنا کردن خریداران چینی با ایده ی نوشیدن شراب با یک وعده غذایی و فروش شراب هایی مناسب نوشیدن با ماهی و غذاهای دریایی بوده است. این شرکت همچنین گستره خدماتش را با معرفی کردن کارت های وفاداری به عنوان یک کارت تخفیف و تأمین اعتبار برای خریدارانش افزایش داده است. در سال ٢٠٠٦ این موسسه یک کمپین تبلیغاتی را برای خرید آنلاین آغاز کرد. اینها همه به ارتقاء نام کرفور در کشور چین و همچنین در سراسر دنیا كمك کرده اند.
‎یک خرده فروش جهانی
‎کرفور دومین شرکت بزرگ عرضه مستقیم محصولات در جهان است و اولین کمپانی بود که در کشور چین یک هایپرمارکت افتتاح کرد.

A global retailer

Carrefour is the second largest retail company in the world and was the first to open a hypermarket in China. It entered the Chinese market in 1995. It now has annual sales in the country for more than 2 bilion euros and is opening an increasing number of stores to improve its market share (currently 5%).
Carrefour has attracted costumers by adapting to and copying local customs. For example, Chinese consumers traditionally bought live fish at markets, so carrefour introduced live fish at stores near the sea. However, in stores hundreds of miles from the sea, live fish would not be practical. Frozen fish was introduced instead and this boosted sales of fish by 30-40%.
Carrefour has tried to stay ahead of the costumer by not introducing products and ideas that are so new and radical that they don't sell, but not being too late either. One way Carrefour has done this is by introducing Chinese consumers to the idea of drinking wine with a meal by selling a few wines which go well with fish and seafood.
It has also expanded its range of services, introducing loyalty cards as a way to offer discount, and providing consumer credit. In 2006 it launched an advertising campaign for online shopping. All of these have helped promote the Carrefour name, both in China and around the world.
A global retailer
Carrefour is the second largest retail company in the world and was the first to open a hypermarket in China. It entered the Chinese market in 1995.