EN
نگران نباشيد، شاد باشيد

نگران نباشيد، شاد باشيد

كارفرماها بالاخره دارند متوجه مى شوند كه عواطف و احساسات بر عملكرد كارمندان تأثيرگزار هستند. بر اساس تحقيقى كه توسط پيرن كندولا، يك دفتر روانشناسى تجارى، انجام شده است، ٨٦٪ از كارمندان نيز ارتباطى ميان حال روحى خود و چگونگى كيفيت انجام كارهايشان مى بينند. در زير نكاتى درباره ى چگونگى بهبود اين شرايط ارائه مى شوند:

كنترل اوضاع را به دست بگيريد. اگر مى خواهيد در حرفه ى خود پيشرفت كنيد، فكرى به حال آن كنيد. محل كارتان را عوض كنيد يا حتى اگر نياز است شغلتان را تغيير دهيد.

اگر تحت فشار زيادى هستيد، با كسى صحبت كنيد. هر روز تا دير وقت كار نكنيد يا جزء آن دسته افرادى نباشيد كه مى گويند، "من اضافه كارى مى كنم!" ببينيد كه آيا كارفرمايتان به شما اجازه مى دهد كه ساعت كارى شناور داشته باشيد.

بدن و ذهنتان را سلامت نگه داريد. حتماً ورزش كنيد و بازتاب كارهايتان را از اطرافيان بگيريد. اگر ديگران قدر شما را مى دانند، اين باعث مى شود كه احساس مثبت بيشترى داشته باشيد.

فراموش نكنيد كه براى خانواده و دوستانتان وقت بگذاريد. حتماً زمانى كه نياز به استراحت داريد مرخصى بگيريد و به به سفر برويد.
نگران نباشيد، شاد باشيد
كارفرماها بالاخره دارند متوجه مى شوند كه عواطف و احساسات بر عملكرد كارمندان تأثيرگزار هستند. بر اساس تحقيقى كه توسط پيرن كندولا، يك دفتر روانشناسى تجارى، انجام شده است، ٨٦٪ از كارمندان نيز ارتباطى ميان حال روحى خود و چگونگى كيفيت انجام كارهايشان مى بينند. در زير نكاتى درباره ى چگونگى بهبود اين شرايط ارائه مى شوند ...

Don't worry, be happy

Employers are finally realizing that emotions have an effect on employees' performance. According to research by Pearn Kandola, a business psychology firm, 86% of employees also see a link between their moods and how well they do their work. Here's how to improve:

Take control. If you want to make progress in your career, do something about it. Change your workplace or maybe even change jobs.

If you're under too much pressure, tell somebody. Don't work late every day or be the person who always says, "I'll do overtime!" See if your employer will let you work flexitime.

Keep your body and mind healthy. Do exercise and get feedback on your work. If other people appreciate you, this will make you feel more positive.

Don't forget to make time for your family and friends. Make sure you take time off when you need it and go on holiday.
Don't worry, be happy
Employers are finally realizing that emotions have an effect on employees' performance. According to research by Pearn Kandola, a business psychology firm, 86% of employees also see a link between their moods and how well they do their work. Here's how to improve ...