EN
سه شيوه ىِ كمكِ Fujitsu به مشتريان جهت كاهش مصرف كاغذ و افزايش برقرارى ارتباط:

سه شيوه ىِ كمكِ Fujitsu به مشتريان جهت كاهش مصرف كاغذ و افزايش برقرارى ارتباط:

پرستاران در PinnacleHealth از تبلت هاى داراى قلمِ Fujitsu براى ثبت اطلاعات مربوط به بيماران استفاده مى كنند. آن ها ديگر هرگز نسخه ى كاغذى چاپ نمى كنند و بنابراين حالا زمان بيشترى براى توجه به بيماران دارند.

شركت كاريابى Spring Personnel صدها CV، نامه، و كارت ويزيت دريافت مى كند. اما با كمك دستگاه ScanSnap ساخت شركت Fujitsu اين كمپانى مى تواند آن ها را اسكن كرده و به شكل الكترونيكى ذخيره كند. Lucy Taylor مسئول هماهنگى هاى شعب اين كمپانى مى گويد از اين طريق آن ها توانسته اند حدود ٩٠٪‏ مصرف كاغذ را در شركت كاهش دهند.

كمپانى جهانى حمل و تحويل كالاى TNT، روزانه با ٣٠٠٠٠ آيتم سر و كار دارد. در سال ٢٠٠٢ هر يك از اين آيتم ها ٤ برگ كاغذ نياز داشتند. اين برگه ها شامل يك برگ سفارش مشترى، يك فاكتور صورتحساب مشترى، يك يادداشت تحويل و يك رسيد مربوط به زمان تحويل بسته مى شدند. در نتيجه ى همكارى با Fujitsu، كمپانى TNT هم اكنون داراى سيستمى به نام PACS است. اين سيستم زمان تحويل بسته ها را تا ٨ ساعت كاهش مى دهد.
سه شيوه ىِ كمكِ Fujitsu به مشتريان جهت كاهش مصرف كاغذ و افزايش برقرارى ارتباط:
پرستاران در PinnacleHealth از تبلت هاى داراى قلمِ Fujitsu براى ثبت اطلاعات مربوط به بيماران استفاده مى كنند. آن ها ديگر هرگز نسخه ى كاغذى چاپ نمى كنند و بنابراين حالا زمان بيشترى براى توجه به بيماران دارند. شركت كاريابى Spring Personnel صدها CV، نامه، و كارت ويزيت دريافت مى كند. اما با كمك دستگاه ScanSnap ساخت شركت Fujitsu اين كمپانى مى تواند آن ها را اسكن كرده و به شكل الكترونيكى ذخيره كند. Lucy Taylor مسئول هماهنگى هاى شعب اين كمپانى مى گويد از اين طريق آن ها توانسته اند حدود ٩٠٪‏ مصرف كاغذ را در شرك

Three ways FUJITSU helps clients to reduce paperwork and improve communication:

The nurses at PinnacleHealth use Fujitsu's pen tablets for patient information. They never print a hard copy so now they have more time for patients.

The recruitment firm, Spring Personnel, receives hundreds of CVs, letters, and business cards. But with the Fujitsu ScanSnap, the company can scan and save them electronically. It reduces "paper field in the office by 90%", says Lucy Taylor, branch co-ordinator.

The global delivery company, TNT, deals with 30,000 items every day. In 2002, each item needed 4 pieces of paperwork including an order form from the customer, an invoice to bill the customer, and a delivery note and receipt for when the item was delivered. Working with Fujitsu, TNT now has an electronic system called PACS. It reduces delivery items by up to 8 hours.
Three ways FUJITSU helps clients to reduce paperwork and improve communication:
The nurses at PinnacleHealth use Fujitsu's pen tablets for patient information. They never print a hard copy so now they have more time for patients. The recruitment firm, Spring Personnel, receives hundreds of CVs, letters, and business cards. But with the Fujitsu ScanSnap, the company can scan and save them electronically. It reduces "paper field in the office by 90%", says Lucy Taylor, branch co-ordinator ...