EN
ب ام و كارخانه اش در Cowley را دگرگون مى كند

ب ام و كارخانه اش در Cowley را دگرگون مى كند

وقتى ب ام و سايت Rover واقع در منطقه ى Cowley در Oxford را در اختيار گرفت، بزرگترين نگرانى اش سود دِهى پايين آن بود. ماشين آلات قديمى اين كارخانه به معناى هزينه هاى فوق العاده بالا در روند توليد بودند. بسيارى از قطعات خودرو ها از خارج از كشور وارد مى شدند كه اين در واقع هم غير عملى و هم پر هزينه بود. نيروهاى كار در Cowley سال ها براى حفظ شغل خود جنگيده بودند، و بنابراين رابطه ى آن ها با مديريت هم چندان خوب نبود. سر انجام يكى از بِرٓندهاى اصلى Rover، بِرٓندِ Mini ديگر نتوانست پاسخگوى نيازهاى مشتريان از لحاظ امنيت، سر و صدا، و نگرانى هاى زيست محيطى باشد. براى اينكه كارخانه ى خودرو سازى Cowley بتواند به روند توليد خود ادامه دهد، تغييراتى اساسى نياز بود.

اين ها برخى از اقداماتى هستند كه ب اِم وِ در راستاى حل اين مشكل انجام داد:

سود دِهى
اين كمپانى در ابتدا سرمايه گذارى كرد و از روبات هاى بيشترى در خط توليد استفاده كرد. آن ها سيستم ساعت كارى انعطاف پذير را آغاز كردند و هر روز كارى را به ٣ شيفت تقسيم كردند. روز هاى كارى را به ٧ روز افزايش دادند و نهايتاً سود دِهى كارخانه را بالاتر بردند.

ترابرى
٣ تأمين كننده ى اصلى قطعات به نزديك اين كارخانه منتقل شدند. حالا ديگر ٦٠ ٪ قطعات از خود بريتانيا آورده مى شدند و در نتيجه پول و زمان كمترى به هدر مى رفت.

ارتباطات با نيروى كار
كارگرها به تيم هاى ٨ تا ١٥ نفرى تقسيم و سازماندهى شدند و هر يك از آن ها مسئول حل مشكلات خود در خط توليد شدند و اين باعث بهبود روابط آن ها با مديريت شد.

نگرانى هاى زيست محيطى
خودروهاى Mini در بازار اروپا از طريق راه آهن حمل و تحويل مى شدند.

رضايت مشترى
مشترى ها پيشنهاد دادند كه كمپانى خودروهايى براى شخص آن ها طراحى و توليد كند و درخواست كردند كه بتوانند طيف گسترده از آپشن ها را به ميل خود و حتى پس از سفارش به خودرو اضافه كنند.
ب ام و كارخانه اش در Cowley را دگرگون مى كند
وقتى ب ام و سايت Rover واقع در منطقه ى Cowley در Oxford را در اختيار گرفت، بزرگترين نگرانى اش سود دِهى پايين آن بود. ماشين آلات قديمى اين كارخانه به معناى هزينه هاى فوق العاده بالا در روند توليد بودند. بسيارى از قطعات خودرو ها از خارج از كشور وارد مى شدند كه اين در واقع هم غير عملى و هم پر هزينه بود. نيروهاى كار در Cowley سال ها براى حفظ شغل خود جنگيده بودند، و بنابراين رابطه ى آن ها با مديريت هم چندان خوب نبود. سر انجام يكى ...

BMW transforms its Cowley plant

When BMW took over the rover site at Cowley, Oxford, the plant’s low productivity was a major concern. The outdated factory machinery meant that the manufacturing process was extremely expensive. Many of the car parts were imported from abroad, which was both impractical and expensive. The workforce at Cowley had spent many years fighting to keep their jobs, and so relations with management were poor. Finally, one of River’s main brands, the Mini, could no longer meet the needs of the customer regarding safety, noise, and environmental concerns. For the Cowley car plant to continue production, radical change was necessary.

Here are some of the measures BMW took to solve this problem:

Productivity
The company invested money and used more robots on production line. They also introduced flexible working, divided every day to 3 shifts, and increased the working days to 7 days a week which resulted in more production hours.

Logistics
Three main suppliers were relocated to near factory. 60% of the components now were delivered from the UK and as a result less time and money were wasted.

Relations with workforce
Workers were organized into teams of 8-15 people and became responsible for solving their own problems on production line an this improved relations with management.

Environmental concerns
Minis for European market were transported by rail.

Customer satisfaction
Customers offered personalized car and asked to be able to choose extensive range of options even after order is placed.
BMW transforms its Cowley plant
When BMW took over the rover site at Cowley, Oxford, the plant’s low productivity was a major concern. The outdated factory machinery meant that the manufacturing process was extremely expensive. Many of the car parts were imported from abroad, which was both impractical and expensive. The workforce at Cowley had spent many years fighting to keep their jobs, and so relations with management were poor. Finally ...