EN
آدامس ریگلی

آدامس ریگلی

آدامس ریگلی در واقع به عنوان یک اشانتیون به منظور ارائه در کنار دیگر محصولات به وجود آمد و در واقع محصولی اصلی براى فروش نبود. ویلیام ریگلی جی آر (ویلیام ریگلی پسر) هنگامی که یک نوجوان بود در شیکاگو مشغول کار برای پدرش بود. او صابون های تولید شده در کارخانه پدرش را می فروخت. این صابون از محبوبیت چندانی نزد تاجرها برخوردار نبود چرا که قیمت آن پنج سنت بود و این قیمت سود کافی برای آن ها به همراه نداشت. ریگلی پدرش را متقاعد کرد که قیمت محصول را به ده سنت افزایش دهند و در کنار آن چترهای ارزان قیمتی را به عنوان اشانتیون به تاجرین عرضه کنند. این استراتژی به موفقيت رسيد و به ریگلی ثابت کرد که اشانتیون ابزار موثری در فروش به شمار مى آيد و پس از آن ریگلی کمپانی خود را تاسیس کرد؛ او در این کمپانی به شکل عمده صابون می فروخت و در کنار آن بیکینگ سودا نیز به عنوان اشانتیون ارایه می کرد، و از یک کتاب آشپزی نیز برای تبلیغ بيشتر محصولات خود استفاده می کرد.
با گذشت زمان، بیکینگ سودا و کتاب آشپری از صابون ها محبوب تر شدند، بنابراین ریگلی شروع به عملیات جدید خود که فروش بیکینگ سودا بود پرداخت. او شروع به جستجو برای یک اشانتیون جدید به منظور عرضه در کنار بیکینگ سودا کرد.
وى به زودی تصمیم گرفت تا از آدامس به این منظور استفاده كند. این بار نیز، هنگامی که ریگلی متوجه شد که تقاضا برای اشانتیون از خود محصول اصلی بیشتر است شرکت وی ام . ریگلی جی آر را به منظور تولید و فروش آدامس تاسیس کرد. ریگلی با دو برند آدامس کار خود را آغاز کرد و اندکی بعد طعم هاى جویسى فروت و اسپیرمنت را نیز معرفی کرد. دو برند دوم محبوبیت بیشتری کسب کردند، در حالی که به مرور زمان از محبوبيت دو برند اول كاسته شد. جویسى فروت و اسپیرمنت حتی تا به امروز دو برند اصلی از محصولات شرکت ریگلی هستند.
آدامس ریگلی
آدامس ریگلی در واقع به عنوان یک اشانتیون به منظور در کنار دیگر محصولات به وجود آمد و در واقع محصولی اصلی به منظور فروش نبود. ویلیام ریگلی جی آر ( ویلیام ریگلی پسر ) هنگامی که یک نوجوان بود در شیکاگو مشغول کار برای پدرش بود. او صابون های تولید شده در کارخانه پدرش را می فروخت. این صابون از محبوبیت چندانی نزد تاجرها برخوردار نبود چرا که ...

Wrigleys chewing gum

Wrigley's chewing gum was actually developed as a premium to be given away with other products rather than as primary product for sale. As a teenager, William Wrigley Jr. was working for his father in Chicago selling soap that had been manufactured in his fathers factory. The soap was not very popular with merchants because it was priced at five cents, and this selling price did not leave a good profit margin for the merchants. Wrigley convinced his father to raise the price to ten cents
And to give cheap umbrellas as a premium for the merchants. This worked successfully, confirming to Wrigley that the use of premiums was an effective sales tool.
Wrigley then established his own company; in his company he was selling soap as a wholesaler, giving baking soda away as a premium, and using a cookbook to promote each deal. Over time, the baking soda and cookbook became more popular than soap, so Wrigley began a new operation selling baking soda. He began hunting for a new premium item to give away with sales of baking soda; he soon decided on chewing gum. Once again, when Wrigley realized that demand for the premium was stronger than the demand for the original product, he created the Wm. Wrigley Jr. Company to produce and sell chewing gum.
Wrigley started out with two brands of gum, and soon introduced juicy fruit and spearmint. The latter two brands grew in popularity, while the first two were phased out. Juicy fruit and spearment are two of Wrigley’s main brands to this day.
Wrigleys chewing gum
Wrigleys chewing gum was actually developed as a premium to be given away with other products rather than as primary product for sale . As a teenager , William wrigley Jr. Was working for his father in Chicago selling soap that ...